减肥!!!

不要再吃了!!!!!!!!
减肥!!!减肥!!!减肥!!!
I FEEL FAT!!! FEEL FAT!! FEET FAT!!!
不到7天的时间我既然吃了4次的快速面为我的晚餐!!!
你有听过一包快速面等于4碗饭吗????!!!
不要紧,午餐的经济饭还大包得好像用来喂猪的!!!
我不想“打回原形”!!!




你看!!!多恐怖的回忆!!!
我不要打回原形!!!
我要瘦!!!瘦!!!瘦!!!






请向“瘦”前进!!!
不要再吃了!!!!!!!!!

2 Comments:

  1. shyyi said...
    omg...realy so much diff..the face shape everything..MZ JIA YOU K?!!!!!!! :)
    Anonymous said...
    fat is fat...nothing to say

    but that's life~~

    keep going on~~

Post a Comment



Newer Post Older Post Home